С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Според Жерар Депардийо биодинамиката не съществува

Бакхус
02 Декември 2008, 14:23
Share Tweet Pin it Share

В интервю от актуалния януарски брой за 2009 на сп. Decanter, мъжът, когото Маргьорит Дюра нарече "доста привлекателен камион", казва, че светът на храната и виното е по-истински от филм, но и заявява, че "биодинамиката не съществува". "Трябва да спрат. Това е секта," казва френската филмова звезда.
"Можеш да обработваш почвата, да не използваш хербициди, но винаги ще бъдеш принуден да третираш с химични вещества лозето си. В Бордо го правят с вината до краен предел, защото имат средствата. Третирането струва много пари. Използвам биодинамиката в Анжу, само защото съм беден." продължава Депардийо.
Актьорът предпочита да си разменя вулгарни шеги с кухненския персонал вместо да убеждава приятелски клиентите на парижкия си ресторант. Освен това обича и да говори мило на животните, които ще бъдат заколени.
"Преди да убия нещо, винаги му говоря," обяснява г-н Депардийо. "Ако животното е приласкано преди да бъде убито, то умира в мир и мускулите му не са напрегнати от адреналина."
Привърженик на движението Slow Food, Жерар Депардийо изразява презрението си към звездния шеф готвач Джейми Оливър и неговите последователи с думите "всичко е маркетинг".
"Парите не дават вкус – той е в главата," казва прямият актьор. "Ако имаш пари, можеш да си купиш всичко, което поискаш. Но не е важно какво купуваш, важен е вкусът ти."
Депардийо, който притежава собствени лозя и си партнира с винения консултант Мишел Ролан и магната Бернар Магре, вярва че качеството, а не името му, продават неговите вина.
"Има много вина на същата цена, които са "скапани" индустриални вина," казва актьорът-винар. "Моето е напълно честно вино. Маркетингът няма място при него."
 

Share Tweet Pin it Share
Ключови думи:  актьор, вино, звезда

Реклама »