С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

МЕТРО празнува 50 години от създаването си

Бакхус
28 Август 2014, 12:05
Share Tweet Pin it Share

За рождения си ден на 27 октомври веригата МЕТРО обявява Дни на отворени врати от 29 август до 28 септември, специални промоции, дегустации, фестивали и детски игри в магазините на МЕТРО в цялата страна до 5 ноември. 

Желаещите да пазаруват във веригата ще имат възможност да направят това и без да притежават клиентска карта. Това ще бъде възможно в Дните на отворени врати - всеки петък, събота и неделя, от 29 август до 28 септември. Това е една от инициативите насочени за клиенти, с които МЕТРО отбелязва на 50-та годишнина от създаването си.

Юбилейните седмици включват и още една кампания – "50 дни – 50 мега оферти". Магазините от веригата ще предлагат по една значима оферта всеки ден в продължение на 50 дни. Атрактивни промоции, дегустации, фестивали и детски игри очакват клиентите в 14-те магазина на МЕТРО в цялата страна до 5 ноември.

Със своите над 700 магазина в 28 страни МЕТРО Кеш & Кери Интернешънал е един от международните лидери в търговията на едро. Компанията е основана през 1964 година в Германия, а централата й се намира в град Дюселдорф. През настоящата 2014 година МЕТРО Кеш енд Кери България има двоен юбилей – освен 50-годишния юбилей на компанията, МЕТРО България отбелязва и 15 години от откриването на първите магазини в София и Пловдив.

МЕТРО Кеш енд Кери разполага с 14 магазина в България. Формата на всеки един магазин е специално създаден за да осигури удобно пазаруване на професионалните клиенти: хотели, ресторанти и търговци. Търговската площ на магазините варира от 6500-9000 кв. м, а общата площ надхвърля 12 000 кв. м. Всеки магазин има клиентски паркинг с повече от 500 парко-места.

В оснвните магазини на МЕТРО се предлагат повече от 15 000 вида хранителни и 10 000 нехранителни стоки. Веригата предлага целогодишен асортимент със стабилни цени на шест собствени марки – HORECA Select, Rioba, Fine food, ARO, Sigma и H-Line, с които отговаря на потребностите на основните си клиентски групи.

Share Tweet Pin it Share
Коментар
  • Profile preview
    Нефертити
    23, 25, 31 Август 2014, 23:25

    Да подобрят качеството на обслужване.

    Предразсъдъците са за ограничените.

    !
  • Profile preview
    izabell
    15, 35, 28 Август 2014, 15:35

    Честито дългогодишно пазарно присъствие:)

    ! Оценка
    -1
  • Profile preview
    BarBQ
    12, 41, 28 Август 2014, 12:41

    Правят хубави промоции. Яд ме е, че спряха да предлагат соевото мляко на Joya или имат много малко количества от него, а в други вериги не съм видял да го продават.
    Живи и здрави и попътен вятър.

    ! Оценка
        +1

Реклама »