Новини

Johnnie Walker поде световна кампания срещу фалшфикатите

Бакхус 07 август 2008, 14:03

Корпорацията е загрижена, че много измамници използват оригиналните бутилки на Johnnie Walker и ги пълнят с нискокачествено уиски, след което ги пускат в продажба като оригинален продукт
.
За да защитят марката си от подобни измами, Diageo са променили дизайна на бутилките. Капачките на Johnnie Walker вече няма да се връщат на първоначалната си позиция след отваряне, а на гърлото на шишето ще се появява златна лента, което ще направи лесно разпознаването на вече отворена бутилка.

Нововъведението е изпробвано в Китай и сега ще се въвежда от компанията по целия свят.

Това не е първият път, когато Diageo разработват средство, с което да се борят срещу фалшивото уиски. През 2004 г. те създадоха портативно устройство, което може да идентифицира за минути дали питието в чашата ви е оригинално.

Мерките, предприети от Diageo, са следствие на огромните количества фалшиво уиски, продавано по света. През 2007 г. в Индия например е изчислено, че е продаден толкова фалшив, колкото и оригинален скоч. Това не само влияе отрицателно на законния бизнес, като пренасочва средства към криминалната сфера, но може и фатално да навреди на здравето на консуматорите.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK