Новини

Онлайн-резервации... за вино

Дария Манова 02 август 2010, 15:30

Британският онлайн-магазин за вино "Нейкед уайнс" наскоро привлече вниманието на широката публика и бизнес-средите на Острова с оригинален начин за търговия с вина, наподобяващ продажбата на самолетни билети при нискотарифните авиокомпании.

Базираната в Норуич фирма предлага на клиентите си да "резервират" отрано желаните от тях вина, осигурявайки им по този начин преференциални цени. "Колкото по-рано купите един самолетен билет, толкова по-евтин ви излиза той. Сега можете да направите същото и с виното", е надсловът на кампанията, стартирала през март.

Посетителите на сайта www.nakedwines.com могат да избират от десетки вина от цял свят, предимно от малко известни или регионални производители. Цената на различните вина се мени в зависимост от това, на какъв етап на готовност са те. За улеснение, всеки от изложените винени етикети е придружен от специален символ, показващ, дали виното е "на лозата", "във винарната", "в бутилки", "на кораб" или "на склад".

Клиентите на "Нейкед уайнс" също така могат да влизат в директна връзка с винопроизводителите чрез специална социална мрежа, както и да ги подпомагат финансово в замяна на допълнителни отстъпки от цената на вината им.

Нестандартното мислене на компанията, която е създадена преди две години от основателя на Virgin Wines, Роуан Гормли, наред с печалби, може да й донесе и престиж. "Нейкед уайнс" е сред деветте кандидата за тазгодишната Награда за иновации "Ориндж", част от ежегодните Национални бизнес награди на Великобритания. Победителят ще бъде обявен през септември.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK