Дом Периньон ще надживее айфон
Шефът на фирмата за луксозни стоки LVMH,притежаваща Дон Периньон, заяви, че бъдещето на компанията е ясно и бляскаво, че след 20 години пак ще се пие Дом Периньон, а айфон може и да не съществува.
В интервю пред CNBС Бернар Арно, който е начело на концерна LVMH, казва: "Често сравнявам нашия бизнес с други бързо изгряващи индустрии. Много се възхищавам например от Епъл и айфон. Самият аз имам айфон но дали след 20 години хората още ще използват айфон? Може би не. Може да имаме различен продукт, нещо ново, по-иновативно. Но пък съм напълно сигурен, че и след 20 хората още ще пият Дом Периньон."
Първото кюве Дом Периньон е било произведено през 1921 - относително скоро в сравнение с останалите пенливи вина от портфолиото на LVMH. За сравнение шампанското Рюинар се произвежда от 1729.
Монахът, дал името си на шампанското, е открил за първи път някои техники на винопроизводството през ХVІІ в и Арно вярва, че тези корени в миналото са залог за бъдещето на различните брандове на LVMH.