МЕТРО празнува 50 години от създаването си
За рождения си ден на 27 октомври веригата МЕТРО обявява Дни на отворени врати от 29 август до 28 септември, специални промоции, дегустации, фестивали и детски игри в магазините на МЕТРО в цялата страна до 5 ноември.
Желаещите да пазаруват във веригата ще имат възможност да направят това и без да притежават клиентска карта. Това ще бъде възможно в Дните на отворени врати - всеки петък, събота и неделя, от 29 август до 28 септември. Това е една от инициативите насочени за клиенти, с които МЕТРО отбелязва на 50-та годишнина от създаването си.
Юбилейните седмици включват и още една кампания – "50 дни – 50 мега оферти". Магазините от веригата ще предлагат по една значима оферта всеки ден в продължение на 50 дни. Атрактивни промоции, дегустации, фестивали и детски игри очакват клиентите в 14-те магазина на МЕТРО в цялата страна до 5 ноември.
Със своите над 700 магазина в 28 страни МЕТРО Кеш & Кери Интернешънал е един от международните лидери в търговията на едро. Компанията е основана през 1964 година в Германия, а централата й се намира в град Дюселдорф. През настоящата 2014 година МЕТРО Кеш енд Кери България има двоен юбилей – освен 50-годишния юбилей на компанията, МЕТРО България отбелязва и 15 години от откриването на първите магазини в София и Пловдив.
МЕТРО Кеш енд Кери разполага с 14 магазина в България. Формата на всеки един магазин е специално създаден за да осигури удобно пазаруване на професионалните клиенти: хотели, ресторанти и търговци. Търговската площ на магазините варира от 6500-9000 кв. м, а общата площ надхвърля 12 000 кв. м. Всеки магазин има клиентски паркинг с повече от 500 парко-места.
В оснвните магазини на МЕТРО се предлагат повече от 15 000 вида хранителни и 10 000 нехранителни стоки. Веригата предлага целогодишен асортимент със стабилни цени на шест собствени марки – HORECA Select, Rioba, Fine food, ARO, Sigma и H-Line, с които отговаря на потребностите на основните си клиентски групи.