Новини

Масичке IKEA, дай да ям

Бакхус 09 февруари 2016, 13:56
Снимката е от книгата с шведски сладкарски рецепти, която се продава в IKEA

В следващите месеци 41 магазина на IKEA в Щатите ще променят и разширят структурата на ресторантите си. Решението е взето веднага след като станало ясно, че една голяма част от посетителите на мебелния магазин всъщност идват на обед или вечеря. Оказва се, че все повече американци влизат в магазина за кюфтенца със сос от червена боровинка, а не за диван.

Според "Уошингът поуст" компанията веднага решила да се възползва от този тренд, и фокусът й се насочва изключително към кулинарното. Като начало ще се обособят различен тип ресторантски зони. Едната ще бъде с високи маси и столове за по-бързо ядене, втората – за семейства с деца, и третата ще се казва "Fika" – кафе-пауза или следобедна закуска на шведски, което ще бъде уютно кафене.  

Предвижда се още разнообразие в менюто, и, в духа на времето, много повече внимание към произхода на продуктите. 

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK