Корпорацията е загрижена, че много измамници използват оригиналните бутилки на Johnnie Walker и ги пълнят с нискокачествено уиски, след което ги пускат в продажба като оригинален продукт
.
За да защитят марката си от подобни измами, Diageo са променили дизайна на бутилките. Капачките на Johnnie Walker вече няма да се връщат на първоначалната си позиция след отваряне, а на гърлото на шишето ще се появява златна лента, което ще направи лесно разпознаването на вече отворена бутилка.
Нововъведението е изпробвано в Китай и сега ще се въвежда от компанията по целия свят.
Това не е първият път, когато Diageo разработват средство, с което да се борят срещу фалшивото уиски. През 2004 г. те създадоха портативно устройство, което може да идентифицира за минути дали питието в чашата ви е оригинално.
Мерките, предприети от Diageo, са следствие на огромните количества фалшиво уиски, продавано по света. През 2007 г. в Индия например е изчислено, че е продаден толкова фалшив, колкото и оригинален скоч. Това не само влияе отрицателно на законния бизнес, като пренасочва средства към криминалната сфера, но може и фатално да навреди на здравето на консуматорите.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
18, 37, 01 Октомври 2008, 18:37
писна ми да пия ментета,искам си истинското Johnnie Walker