Американските инспектори на "Мишлен" разкриват своята самоличност
Известно е, че гидът защитава до такава степен анонимността на инспекторите си, че те не могат да споделят за професията си дори пред приятелите и в семейството си.
Но издателите на "Мишлен" за Ню Йорк и Сан Франциско предприеха съвсем различна стратегия. Те позволиха на инспекторите си дори да постват мненията по Twitter.
Жан-Люк Наре, директор на изданието, обяснява пред в. "Ню Йорк таймс" решението така: "Това, което разбрахме от допитване в Ню Йорк е, че хората много добре знаят какво е "Мишлен", но не осъзнават, че зад него стои екип от истински професионалисти".
Новата стратегия се обяснява и с борбата на "Мишлен" с популярността на изданието Zagat, което се допитва до мнението на читателите си, и на интернет сайта TripAdvisor.
Първото издание "Мишлен" за САЩ беше през 2006 г. за Ню Йорк.