С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Реклама

Търсиш си работа? Ела в Томеко.

Томеко
28 Ноември 2018, 13:00
Share Tweet Pin it Share

Изграждане на работодателска марка


Нашата цел
Томеко е една от водещите компании в бранша, която създава за своите клиенти най-добрите условия за изграждане и развитие на техния професионализъм. Благодарение на разбиране потребностите на нашите клиенти, работейки с висококвалифицирани специалисти, непрекъснато прилагаме новите технологии и системен подход в развитието на компанията.
Нашата мисия
Нашата мисия е да подпомогнем развитието на бизнеси чрез използване на всички възможности на пазарното пространството. Ние искаме действията на нашата компания да създават доверие, уважение и симпатия на обществото.
Ние в Томеко се стремим да прилагаме 7 стъпки за изграждане на работещ и ефективен Employer Branding:

1. Дефинираме ясно целите си.
2. Определяме ясно нашите таргет групи.
3. Позиционираме точно и правилно посланието си към клиентите.
4. Ние сме автентични – опитваме се да се откроим от останалите.
5. Включили сме целия екип в процеса на изграждане на работодателската марка.
6. Разказваме истории и ги визуализираме.
Възползваме се от социалните мрежи.
7. За Томеко е от изключителна важност, не само да е добре разпозната от потребителите и бъдещите си служители, но и имиджът, който си е изградил да е положителен. Изграждаме дългосрочен план за развитие и утвърждаваме на компанията, като добър работодател.
Принципи за успешен Employer Branding в Томеко:

1 Хората са в центъра на работодателската марка, не брандингът. Фокусираме се върху преживяванията на служителите и доставяме стойност за хората. Целта ни е да представим организацията в най-добрата й светлина и да се привлече вниманието на потенциални кандидати за работа.
2. Работодателската марка следва единната организационна стратегия и носи ползи за бизнеса. Управлението на работодателската марка е пряко свързано с цялостната стратегия на организацията и спомага за постигане на общите цели за развитие и растеж. Имиджът като работодател следва да кореспондира с корпоративната визия, мисия и идентичност.
3. Изграждането на работодателска марка е дългосрочен ангажимент, не еднократна инициатива.
4. В пълна сила важат принципите на успешния бранд мениджмънт – последователност, координация, изследване, планиране, иновации и измерване.
5. Необходими са смелост и готовност да се отличим от останалите. При изграждането на работодателски бранд сме открили своите уникални характеристики и ги използваме като свое най-силно оръжие, за да се отличим от останалите. Не спираме да предприемаме необходимите промени, за да изградим една по-добра среда отвътре, която ще привлича, ангажира и задържа служителите.
Предимства при работа в Томеко:

- Трудов договор: Оформяме официален трудов договор за всеки служител.
- Страхотен офис: Комфортният ни нов офис е много удобен за работа.
- Гъвкав работен график: Всеки колега има възможност да избере работен график с максимално удобен ритъм – ранно или късно начало на работния ден и пауза за почивка в свободно избрано удобно време.
- Кухня: Винаги имате свободен достъп до кухнята – за хапване или за малка почивка на кафе или чай.
- Възможност за посещаване на тематични мероприятия: Активно инвестираме в бъдещето на всеки колега, пожелал да се развива.
- Автоматизация на дейностите: Автоматизираме рутинните задължения, за да могат колегите ни да отделят повече време на новите идеи и техните реализации.
- Възможности в участия на презентации, изложения и семинари: Споделянето на знания и опит е винаги престижно и на почит. Който иска да участва в профилни мероприятия, даваме такава възможност.
- Весели партита: Два пъти в годината събираме колеги от всички офиси в страната и заедно празнуваме.
Ценностите на Томеко:
- Насоченост към резултат. Помни, че важен е резултатът на работата ни!
- Постоянно развитие. Никога не стой на едно място - насочвай се към нови постижения, знания, резултати. Стани най-добрият!
- Честност и отвореност. Помни, че силата е в истината!
- Отборен дух. Нашият общ успех зависи от духа на екипа!
- Позитивно отношение към живота и работата. Работата трябва да бъде удоволствие!
Какво прави Томеко предпочитано място за работа?

- Успяваме да привлечем професионалисти – важно за нас е най-добрите специалисти да работят в компанията.
- Служителите в компанията са мотивирани и ангажирани - не само успяваме да привлечем правилните хора, но също така ги ангажираме с фирмените ценности, даваме им възможност за развитие и ги подпомагаме в постигането на по-високи резултати.
Как Томеко привлича, ангажира и задържа служителите си?

Томеко, притежава отличителни черти, които я правят по-различна от останалите и които влияят върху нейната способност да привлича, ангажира и задържа служители. Тeзи отличителни белези формират така нареченото "стойностно предложение като работодател" или Employee Value Proposition (EVP).
Стойностното предложение като работодател (EVP):
- е съвкупност от ползи, които ние предлагаме на своите служители в замяна на техните умения, компетенции и опит.
- е микс от характеристики, които описват стойността на Томеко като място за работа, която нашите служители получават.
- включва причините, поради които хората се присъединяват към фирмата и я предпочитат пред конкурентите.
- то трябва да е автентично и изпълнено със смисъл.
- трябва да е в синхрон с цялостната стратегия за управление на хората в компанията.
Как изграждаме стойностно предложение като работодател?

Ние в Томеко предлагаме стойност и ползи на своите служителите. Отговаряме на 4 ключови въпроса:
Защо трябва да се присъединя към Томеко?
Защо трябва да остана?
Защо трябва да давам най-доброто от себе си?
Защо трябва да препоръчам Томеко като работодател?

Ние дефинираме стойностното предложение като работодател по следния начин:
1. Слушаме активно. Взима се под внимание какво мислят хората във и извън организацията. Важното е да се задават правилните въпроси:
С какво свързват Томеко хората извън фирмата?
Какво е мнението на настоящите служители?
Какво е привлякло новите служители за работа?
Какво смятат напускащите служители за компанията?
2. Уникални сме. Намираме отличителните черти, които ни правят привлекателни за настоящите служители и ги дефинираме ясно.
3. Истински сме. Създаваме реалистични очаквания у кандидатите и служителите, защото това рефлектира върху тяхната мотивация и ангажираност.
4. Комуникираме ефективно. Създаваме възможности хората да чуват, да виждат и да чувстват какво компанията прави за тях, как отговаря на техните нужди и на промените в средата. Даваме шанс самите те да играят активна роля в превръщането на компанията в добро място за работа.
Еmployer branding и социалните мрежи

Днес почти всеки млад потенциален кадър използва поне един канал от социалните медии и затова присъствието ни като работодател там е от изключителна важност.

Facebook:
Служителите споделят, но с ясна стратегия
Позволяваме на служителите си да споделят елементи от работния живот. Създаването на стратегия за поведение в социалните мрежи е първата крачка за добър employer branding. Задаваме правила за поведение и граници на споделянето. Така служителите ни се превръщат в посланици на компанията и й придават много по-човешки облик сред приятелите и познатите си.

Instagram: Кадри от кухнята
Подходящото съдържание в Instagram включва с приоритет "истории от кухнята" – въвеждане на потребителите "зад кулисите" на компанията, показване на непринудени кадри от ежедневната работа, снимки от събития, забавни моменти от последния тиймбилдинг. Всичко, което ще провокира любопитство и ще покаже какво е да се работи при нас.

Бонус: да помислим за мобилните устройства
Знаете ли как се кандидатства от смартфон? Това се обсъжда с IT специалисти как бързо да наваксаме - в противен случай ще загубим някои от най-динамичните кандидати.

Заключение

Ние в Томеко се стремим към положителни промени, но не създаваме нереални очаквания. Ние сме последователни в действията си и искрени в думите си. Създаваме стойност за хората, емоционална връзка и чувство за принадлежност към една по-голяма идея. Томеко се познава отдалече, като за това говорят не броя награди, а хората в организацията – тяхната ангажираност, техните думи и действия.
Станете част от екипа на Томеко!
Добре дошли!

Share Tweet Pin it Share
Ключови думи:  работа, Томеко

Реклама »