Списание "Бакхус" е вашият най-лоялен и доказан партньор сред българските медии по пътя към по-добра среда за работа, по-лесно общуване с клиентите и повишаващо се професионално ниво. Много от нашите читатели са ваши постоянни или потенциални клиенти, а ние им разказваме за вас, колкото можем по-обективно.
На разположение сме за въпроси, които бихте могли да имате към нас - изпращайте ги на [email protected]. За по-често срещаните питания сме подготвили кратък списък с въпроси и отговори.
Как вашият ресторант може да попадне в списание "Бакхус" с ревю?
Ако имате нов ресторант с амбиция за повече от квартален,
ако представлявате ресторант с нов шеф-готвач,
ако радикално сте сменили концепцията на ресторанта си или сте направили друга промяна, която според вас значително променя преживяването за клиентите,
имате голям шанс да попаднете с ревю в списанието. Дегустаторите ни не посещават всички ресторанти, които отговарят на горните критерии, но голяма част от тях - да. Понякога много помага, ако просто споделите с нас своята новина - можете да го направите на [email protected]. Поради ограниченото пространство в списанието включването в него с ревю е по-трудно, отколкото появата на ресторанта ви сред нашите ревюта на сайта www.bacchus.bg.
В случай, че сте забелязали нужда от актуализация на телефони, адрес, или други данни, също можете да ни пишете да нанесем корекция на [email protected]
Как вашият ресторант може да бъде взет под внимание за годишния конкурс "Ресторант на годината" на списание "Бакхус"?
Участието в конкурса не става по инициатива на ресторантите. Шортлистата от 50 ресторанта, която поддържаме и актуализираме целогодишно, е тази, от която дегустаторите ни правят своя избор. Тази шортлиста се изработва на базата на многобройни анонимни посещения на наши дегустатори през цялата година. Вашият най-добър шанс да попаднете в нея е да направите открояващ се ресторант.
Как дегустаторите оценяват вашия ресторант?
Тъй като "Бакхус" е списание, насочено към широка публика, нашите награди и ревюта са награди и ревюта на критиката. На първо място изхождаме от гледната точка на нашия читател - какво ще преживее, ако посети вашия ресторант. Дипломите на вашия готвач или вложенията ви в професионално оборудване в кухнята имат значение за нас, ако личат по поднасяната в ресторанта ви храна.
Нашите дегустатори са сравнително голяма група хора, които нямат професионални интереси в ресторантьорския бранш и са доказали некомерсиалния си, траен и довел до отлично ниво на познание интерес към добрите ресторанти, храна и вино. Те посещават вашия ресторант анонимно.
Даваме си сметка колко субективни могат да бъдат преживяванията и усещанията на един клиент. Затова постоянно влагаме значителни усилия да сведем опита на дегустаторите до обективни критерии, систематизирани в таблица и изредени в списък. От качество на продуктите до авторски почерк, от концепцията, разнообразието и надценката на винената листа до печатните грешки в менюто, от стила на обслужване до качеството на приборите и хигиената, тази таблица съдържа дълъг списък с фактори, на които дегустаторът обръща внимание при посещението си. Всеки от тези критерии има различна тежест в крайната оценка, която взимаме под внимание при съставянето на ревюто и евентуалното класиране на ресторанта.
Кога ще е следващият конкурс "Ресторант на годината"?
Септември 2021 г.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит • Foton.bg
IT: IDG.BG • Computerworld • PC World • CIO • Networkworld
На английски: KQuarterly