С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Робърт Паркър вече не е най-влиятелният в света на виното

Бакхус
02 Юни 2009, 17:50
Share Tweet Pin it Share

  Робърт Паркър отпадна от първото място на Списъка на най-влиятелните имена в света на виното на сп. Декантер (the Decanter Power List ), който се съставя на всеки две години. Сега номер едно е 58-годишният Ричард Сандс – президент на Costellation Brands – най-голямата компания за вино в света. Паркър, който водеше списъка през 2007 г., отстъпва мястото си заради "определени симптоми, че неговото всемогъщество започва да отслабва", както пише срещу името му в юлския брой на списанието.

Причините за това вероятно са две: извън Щатите вече има все по-малък интерес към "агресивните, пълни с аромат и високо съдържание на алкохол" вина, които Паркър лансира, в същото време в страната си той вече трябва да търпи не само все по-нарастващата си конкуренция, но и все по-острите критики. Техният тон стана особено ожесточен след излязлата статия преди седмица в "Уолстрийт джърнъл", от която стана ясно, че през миналия септември един от авторите на Паркъровия Wine Advocate Джей Милър е посетил Австралия за да пише за продуктите на индустриалната група Wine Australia. Детайлът обаче е, че тя самата е платила 25 000 долара за неговия билет, хотел и храна за престоя му, което е в пълен разрез с етиката, ревностно защитавана от собственика на изданието Паркър.

Според "Декантер" Constellation Brands са се фокусирали върху най-кочествените брандове, което означава стремеж да се възпита отношение към качеството, а не количеството.

Сред новите имена в списъка са президентът Никола Саркози, Жан-Кристоф Деларзес от Alcan и шефът на Перно Рикар Пиер Принге.

Пълният списък е на http://www.decanter.com/specials/283359.html

Share Tweet Pin it Share
Ключови думи:  Робърт Паркър

Реклама »