Винарната Tenimenti Castelrotto от Ломбардия си стисна ръката с италианската компания за луксозни продукти Camomilla, в резултат на което на пазара се появиха първите вина с етикети с вездесъщото коте.
От мениджмънта на Castelrotto и Camomilla смятат, че Hello Kitty не е нито кичозен, нито инфантилен образ, а тъкмо напротив – култово модно изображение, познато сред възрастните в цял свят.
Новата лиия включва червено вино - Devil, бяло - Angel, и две пенливи вина. В момента виното се продава само в Щатите, Русия и Сингапур, но според сп. "Декантер" предстои да се появи и на британския пазар.
Hello Kitty е създадена през 1974 г. от Икуко Шимизу за Sanrio. Като се има предвид, че освен на дрехи и чанти, котката се е появявала и на Порше, и на самолет, нищо чудно, че сега ни гледа от винена бутилка.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights