С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Мондиал, храна и суеверия

Бакхус
16 Юни 2014, 17:34
Share Tweet Pin it Share

Тези дни всичко е футбол, а представителите на различните отбори са истинските знаменитости на терена и извън него. Медиите се радват на всяка информация, която съпътства изявите на играчите, а Fine Dine Lovers разкриват част от изискванията на различните тимове по отношение на храната.

Австралийците например поддържали висок дух и форма, благодарение на кафето. Сред изискванията на отбора било и това на всеки футболист да се осигури добра кафемашина, което бихме асоциирали по-скоро с отбора на Италия.

Еквадор пък не напразно е петият най-голям производител на банани в света. Националният отбор явно също е закърмен с любов към бананите, тъй като изискването било на всеки играч да се осигурява всекидневно свежа връзка еквадорски банани, като сортът трябва да се сменя, това при положение, че Бразилия произвежда над 7 милиона тона от същия плод годишно.

Американският отбор, който се подготвя от легендата на немския футбол Юрген Клинсман, е отеднал в луксозния хотел Tivoli São Paulo Mofarrej. Там за менюто на играчите се грижат двама готвачи с мишленски звезди, а в стаите на всеки играч има плодове и... сладкиши. Те също така ще плуват в басейн, който изглежда като пълен с портокалов сок, заради оптическа илюзия.

Един на нула за Нутела

По време на първенство футболистите става особено суеверни: някои не се бръснат, други твърдо вярват, че купата не бива да бъде докосвана преди финала, но едно от най-забавните суеверия е свързано с немския национален отбор. Там владее проклятието на Нутела. Оказало се, че всеки немски футболист, който се появи на реклама на течния шоколад, преживява драматичен спад в кариерата си. Редица млади играчи били канени всяка година да участват в телевизионни реклами на марката, за да установят веднага след това, че кариерата им е поела безвъзвратно надолу. В един момент те започнали да отказват предложенията, а марката се видяла принудена да се преориентира към други рекламни лица.

Share Tweet Pin it Share
2 Коментара
  • Profile preview
    izabell
    19, 49, 20 Юни 2014, 19:49

    Ха ха забавно,но щом вярват нещата стават понякога.

    !
  • Profile preview
    BarBQ
    19, 29, 16 Юни 2014, 19:29

    "Те също така ще плуват в басейн, който изглежда като пълен с портокалов сок, заради оптическа илюзия."
    Хохохо, аз с удоволствие бих плувал в басейнче, пълно със сок. :D

    ! Оценка
        +1

Реклама »