С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Когато Оливие срещна Пиер

Марина Караконова
11 Декември 2015, 00:28
Share Tweet Pin it Share

Какво става, когато сладкарството се срещне с козметиката? Ще мирише ли нощният крем на бисквита? Ще ухае ли парфюмът на торта?

Не, оказва се, че изобщо не е задължително. Доказа го празничната серия козметика на L’occitane.

Хората, които са зад нея са двама: Оливие Босан, който основава L’occitane през 1976 г. и Пиер Ерме, прочутият сладкар, който започва кариерата си на 14 години, и днес е познат с прозвището "Пикасо на сладкишите". Също и вечно спорещият с Ладуре за титлата "крал" на макароните. Той дръзва да експериментира с тях с едни от най-смелите им съчетания – гъши дроб, смокини, личи и роза. 

Двамата са приятели от много години, но за първи път се събират в общ бизнес проект. За 

новите козметични продукти, Пиер създава съдържанието на ароматите, а Оливие – формите и цветовете на опаковките. Както може да се очаква, някои от тях напомнят сладкиши и торти.

 

Колекцията има три серии, наречени според основните си съставки: жасмин, безсмъртниче и нероли, грейпфрут и ревен, и мед и мандарина. Могат да се опишат с лексиката на кухнята: деликатно и сладко, сочно и свежо, плътно и плодово.

Всичко започва преди седем години. Пиер посещава Оливие в Корсика, и там открива продукти, с които работи и козметиката. 



Пиер Ерме казва, че е бил воден от желанието да избегне обичайните съставки в един сладкиш, и са спомен от летата в Корсика. 

Сладкарството и козметиката се оказаха добър тандем. Преди всичко това е тандемът на два таланта, които бавно и търпеливо създават качествени продукти, а днес те съставляват бизнес империи. Но това е и изкуството да си играеш с вкусове и аромати – независимо дали става дума за нощен крем или за крем брюле.

Share Tweet Pin it Share
Ключови думи:  козметика, сладкарство

Реклама »