С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Платена публикация

МЕТРО Академия предлага специализиран курс "Обслужване на клиенти в търговска зала" за сервитьори и ХоРеКа професионалисти

МЕТРО Академия
10 Април 2017, 10:10
Share Tweet Pin it Share

В началото на месец май 2017 година кулинарната МЕТРО Академия дава възможност на бъдещи сервитьори и млади професионалисти от сферата на обслужването да получат практически насочена квалификация, придружена с легитимен сертификат, който би им осигурил работа в морските или планинските курорти, навсякъде в страната. Курсът се нарича "Обслужване на клиенти в търговска зала". Обучението ще продължи от 8 до 26 май и ще се води от Кирил Панайотов, коннсултант и инструктор с дългогодишен опит в ресторантьорския бизнес. Програмата на курса включва следните теми:

-
Обслужване на блок маса
- Обслужване "А Ла Карт"
- Обслужване "Кетъринг"
- Обслужване "Рум сервиз"
- Обслужване на протоколни събития
- Основни познания свързани с приготвянето и сервирането на напитки
- Основни познания свързани с предлагането и сервирането на вино

Обучението ще се провежда в делнични дни, по 8 часа на ден, в напълно оборудваната база на Академията в град София. Програмата от 120 часа включва 40 часа теория и 80 практика, а цената на курса е 550лв. МЕТРО Академия предоставя 10% отстъпка за корпоративни клиенти на МЕТРО и фирми, желаещи да запишат едновременно няколко свои служители.

След успешно завършване на обучението, курсистите ще бъдат подготвени за всеки тип обслужване в търговска зала и ще получат удостоверение за завършено професионално обучение по част от професия. МЕТРО ще подпомогне намирането на работа в хотели и ресторанти, с които си партнира.

Подготовката на участниците е поверена на Кирил Панайотов, който започва професионалното си развитие през 1998г. като готвач в 5-звездения Хотел "Замъка" Хранков гр. София. След това заема различни длъжности в ресторантите на Кемпински Хотел Зографски, FPI Hotels and Resorts. Той е мениджър "Храни и напитки" в хотелите "Грийнвил" и "Арена Ди Сердика".

През последните години Кирил Панайотов провежда множество обучения и консултации в най-големите 4 и 5 звездни хотели в София, Банско и Пампорово. От 2016 г. той е част от екипа на "Адванст Проджект Консултинг", където работи като консултант и инструктор "Храни и Напитки".

МЕТРО Академия е мястото, където по-често можете да срещнете популярни готвачи като Андре Токев, отколкото на телевизионния екран. В модерно обзаведената кухня на ХоРеКа центъра ежемесечно преминават през различни обучения и програми десетски професионални готвачи, любители кулинари и служители на фирми и компании, клиенти или партньори на МЕТРО България. Създадена през 2012 година академията на МЕТРО Кеш енд Кери България е със статут на лицензиран Център за професионално обучение. Базата на Академията се използва за провеждане на висококачествени професионални обучения за придобиване на квалификация по професия или по част от професия в областта на туризма и услугите.

"Основната ни цел е близкият контакт и взаимна подкрепа с ХоРеКа бизнеса в България, на който МЕТРО е основен доставчик и партньор. Водени от тази идея и осъзнавайки основния проблем в ХоРеКа сектора - липсата на добре обучени и квалифицирани кадри, ние превърнахме разрешаването на този проблем в наша мисия.", казва Радослав Стоянов, ръководител на МЕТРО Академия. " За да осъществим тази мисия, непрекъснато изучаваме, изследваме добрите световни практики и ги адаптираме към нуждите и спецификите на българската икономика и туристически пазар."

За повече информация можете да се обръщате директно към МЕТРО Академия на телефони: +359 2 9762 498 +359 887 58 58 86 или електронен адрес: Office.academy@metro.bg.

Share Tweet Pin it Share

Най-четени статии // за Септември

Реклама »