С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Софийски уиски уикенд

Константин Николов
04 Ноември 2014, 10:26
Share Tweet Pin it Share

Над 55 марки и повече от 200 вида уиски опитаха ентусиасти на третия пореден Уиски Фест София 2014, който се проведе в Sofia Event Center между 31 октомври и 2 ноември. Стартът на тридневния Уиски Фест София 2014 бе даден от посланиците на Великобриатания, Ирландия и САЩ, които откриха събитието и  дегустираха някои от любимите си и някои дебютни марки на феста.

Гостите можеха да избират сред най-добрите марки и лимитирани серии както от класически производители като Шотландия, Ирландия и САЩ, така и от спечелили редица награди марки от страни като Япония и Тайван.

Посетителите имаха възможност и да участват в майсторски класове, водени от известни фигури в индустрията, на които можеха да дегустират предпочитаните от тях брандове. Сред лекторите бяха Фред Ноу, главен дестилатор и пра пра внук на едноименния основател на Jim Beam, Ан Милър, международен посланик на Chivas Brothers и още посланици на марките като Гордън Моушън от Edrington Group, Дейвид Робъртсън от The Dalmore, Том Джоунс от Johnnie Walker, Джон Кешмън, посланик на марките  Laphroaig, Ardmore, Bowmore, Kilbeggan, Connemara, Tyrconnell и Greenore,  Адам Буут от Cutty Sark и др.

Самият Ноу заяви, че неотдавна е бил на уиски изложение в Ню Йорк и фестът в София не му отстъпва. Той е един от седемте главни дестилатори в историята на Jim Beam и ликът му стои на бутилките на най-известния бърбън в света. "Продължавам семейната традиция - правя бърбън както желае фамилията и после промотирам продуктите ни по света. Това е бизнес на връзки и е хубаво да се виждаш с колкото се може повече хора", казва Ноу. Той признава, че предшествениците му са си стояли в Кентъки и са правили само бърбън, но днес сред основните му роли е да обикаля света и да промотира марката.

Такава е задачата и на Ан Милър, която също обикаля света, за да запознава потребителите с продуктите на Chivas Brothers, и да работи с партньорите на компанията по света. Според нея работата й включва и образователен елемент, заради различните продукти на компанията и на групата майка Pernod Ricard.

Основна тема на феста бяха и тенденциите в индустрията заради бума на нововъзникващите се пазари, заради който някои производители се задъхват. Според Милър групата й е успяла навреме да усети пазарните тенденции. "Наясно сме с нарасналото търсене и по тази причина през последните години в Сhivas Вrothers предприехме амбициозна инвестиционна програма и удвоихме капацитета си", заяви експертът.

Share Tweet Pin it Share
Коментар
  • Profile preview
    izabell
    16, 34, 06 Ноември 2014, 16:34

    Дано стане традиция ежегоден Фест.

    ! Оценка
    -1
  • Profile preview
    Нефертити
    19, 38, 05 Ноември 2014, 19:38

    Наздраве!

    Предразсъдъците са за ограничените.

    ! Оценка
        +1
  • Profile preview
    BarBQ
    12, 22, 04 Ноември 2014, 12:22

    Охоо, уиски и "крехко агнешко" ммм, само за мен. : )))

    ! Оценка
        +1

Реклама »