С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Платена публикация

МЕТРО България представи обновените си отдели за риба и най-нов арктически асортимент

МЕТРО България
30 Март 2018, 16:03
Share Tweet Pin it Share

Прясна риба от чистите води зад полярната окръжност – от Исландия и европейския дял на Атлантическия океан до Аляска, както и допълнение на гамата от сурови и бланширани скариди ще включва вече обогатеният рибен асортимент на МЕТРО България.

  • снимка: МЕТРО България



На специално събитие МЕТРО България представи обновените рибни отдели в своите 11 магазина, които повече от 15 години предлагат изобилие от риба и морски дарове с високо качество и гарантирана проследимост на подбрания асортимент – от времето и мястото на отглеждането и улова до ресторанта на професионалния клиент.
Диана Бонева, директор "Снабдяване", Георги Илиев, директор "Продажби" на компанията и Георги Везев, ръководител сектор "Ултра свежи продукти" представиха новото в асортимента и обслужването на професионалните клиенти. "През 2002 г. основните предизвикателства бяха как да преодолеем недоверието, което имаше тогава към свежата риба и как да наложим този асортимент на пазара в България. През 2018 г. предизвикателствата бяха малко по-различни. Как, след като извървяхме не кратък път, да надградим това ниво, което вече бяхме развили", обясни Георги Илиев, директор "Продажби" на компанията.

"През всички тези години вложихме големи усилия да променим културата и разбирането на българина, че има разлика между рибата, която е прясна и тази, която се срещаше преди години - замразената", обясни Диана Бонева.
  • снимка: МЕТРО България



Кулинарно пътешествие в студените и чисти води на Северния Атлантик, от Исландия до Аляска, придружено с чаша южно бяло вино от Арагон посрещна гостите на откриването - професионални клиенти и любителите на морската храна. Специалната селекция включваше опушена сьомга, скариди с водорасли и зеленчуци, червен костур от северните морета, червен тон, изпечен в сусам и сервиран със спагети и зеленчуци, и тартар от полярна пъстърва.

Главният готвач на МЕТРО Академия, Юри Велев, представи по атрактивен начин и едно от най-интересните предложения от асортимента на рибния отдел – стриди Find de Balon Easy Open, които се отварят бързо и лесно, само с няколко движения.

В събитието се включи и Ленко Манахилов, създател и дългогодишен ръководител на първия рибен отдел на МЕТРО в Бургас през 2002 година. "МЕТРО извървя дълъг път от създаването на първия ни рибен щанд преди 16 години, за да можем днес да предложим това изобилие и разнообразие."

"Със старта на рибния отдел в Бургас МЕТРО осигури на българските ресторантьори възможността да предлагат по-вкусна и по-качествена риба на своите посетители. В деня на откриването магазинът в Бургас се напълни с професионални клиенти и граждани, много от които не можеха да повярват, че им предоставяме голям избор от охладена и прясно доставена риба, а не замразената, с която бяха свикнали до този момент.", каза Антон Атанасов, търговецът на компанията, който заедно с Ленко Манахилов работи по откриването на рибния МЕТРО пазар в Бургас.

  • снимка: МЕТРО България



Гости на МЕТРО бяха и учениците от софийската професионална гимназия по туризъм "Асен Златаров", които представиха България в международното кулинарно състезание "Здравословно хранене плюс нула отпадък – храни и напитки" в град Казарго, Италия и спечелиха специалната награда на конкурса "Най-добър отбор с достойно и престижно цялостно представяне". Отборът бе подкрепен от Българска асоциация на професионалните готвачи и МЕТРО, и представи ястия от калкан и агнешко месо. Наградата от МЕТРО България за отличното им представяне са продукти на стойност 1000 лева за практическите занимания в училище до края на 2018 г.

Новото в асортимента:
Новото в рибния асортимент включва арктическа сьомга, атлантическа треска, хедок, сайда, червен океански костур, морски дявол, лимонов език, линг, атлантически сом, морски таралеж и писия, като голяма част от тези продукти са сертифицирани от Marine Stewardship Council за проследимост и устойчивост. MSC етикетът се прилага само за диви риби или морски дарове от сертифициран устойчив източник, обработени с грижа, редовно тествани и заслужаващи доверие. Новото в морските дарове - сурови и бланширани скариди с различни размери/ белени без черупки/ са със сертификация за производство аквакултури от Aquaculture Stewardship Council за екологична съобразност и социална отговорност. ASC се стреми към трансформиране на световните пазари на риба и морски дарове и насърчаване на най-добрите екологични и социални резултати в аквакултурата.
Обогатеният рибен асортимент на МЕТРО включва над 90 основни артикула, в три групи – пресни екзотични видове от див улов, прясна риба от аквакултурен произход, морски дарове и мекотели.

  • снимка: МЕТРО България



Рибата от див улов включва риба тон (суши качество), риба меч, червен снапер, христова риба, групър, скорпит, фагри, морски език. МЕТРО предлага голямо разнообразие от риби с аквакултурен произход: сьомга, сьомгова пъстърва, треска, халибут, ципура, лаврак, калкан, пъстърва, нилски костур, пангасиус. Асортиментът от морски дарове включва скариди, омари, раци, стриди, миди и много други видове. Богат е и изборът от света на мекотелите - октопод, сепия, калмари туби и пипала от калмари.

Продукцията, достига до магазините с гарантирано качество и без прекъсване на хладилната верига. Консултантите в МЕТРО магазините имат ангажимент да помогнат ресторантьори, готвачи и ценители на морската храна да направят подходящ избор на риба за своетоменю.

Share Tweet Pin it Share

Реклама »