Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
Габриеле Харц Делоне работи вече 30 години за марката Hennessy и е неин посланик в истинския смисъл на тази дума. Не само защото е стилна, елегантна, спокойна и едновременно с това човек, който прави впечатление (досущ като напитката, която презентира). Тя е международен мениджър, който отговаря за промоции и тренинг, а преди това в продължение на 15 години е била регионален мениджър за страните от Централна Европа. Габриеле пристига за пръв път в България преди 12 години - през 1993 г. във Варна за едно барманско състезание, спонсорирано от Hennessy. Спомня си режима на тока и празните магазини, но също така и усмивките и откритостта на хората, с които е работила.
Видно е, че броят на бутилките с капачки на винт или синтетични тапи непрестанно нараства. Вече дори престижните винени издания и големите винопроизводители се присъединяват към лагера на модерните, подръжниците на новите тапи. Какви са основанията за тази тенденция?
Ако има компания, която най-много да се доближава до понятието винена империя в Италия, то това със сигурност е Антинори. Няма човек, който да обича виното на Ботуша (а и не само него) и да не познава това име. Легендарни са във всяко отношение, но най-вече в едно - изкуството да поддържат баланса между количеството вино, което произвеждат, и качеството му.